Klanttevredenheid
Klantevredenheid
Algemeen |
Zeer mee eens |
Mee eens |
Mee oneens |
Zeer mee oneens |
N.v.t. |
Het kantoor is makkelijk te bereiken per openbaar vervoer |
|
|
|
|
|
Het kantoor is makkelijk te bereiken per auto |
|
|
|
|
|
De wachtruimte ziet er netjes uit |
|
|
|
|
|
Het kantoor is open op de aangegeven tijden |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de snelheid waarmee ik aan de balie geholpen word |
|
|
|
|
|
Ik kan het kantoor altijd telefonisch bereiken tijdens kantooruren |
|
|
|
|
|
Het is duidelijk op welke tijden het kantoor telefonisch bereikbaar is |
|
|
|
|
|
Het kantoor is op de aangegeven tijden telefonisch goed bereikbaar |
|
|
|
|
|
De telefoon wordt snel opgenomen |
|
|
|
|
|
Ik word aan de telefoon snel geholpen |
|
|
|
|
|
De wachttijden aan de telefoon zijn kort |
|
|
|
|
|
Ik word teruggebeld als dat is toegezegd |
|
|
|
|
|
Berichten die ik via antwoordapparaat of voicemail achterlaat worden verwerkt |
|
|
|
|
|
Het kantoor is goed georganiseerd |
|
|
|
|
|
Ik ben geïnformeerd over de klachtenregeling van het kantoor |
|
|
|
|
|
Ik word vriendelijk te woord gestaan door de receptioniste |
|
|
|
|
|
De receptioniste neemt voldoende tijd om mij te woord te staan |
|
|
|
|
|
De antwoorden van de receptioniste wekken vertrouwen |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de manier waarop ik door de secretaresse te woord word gestaan |
|
|
|
|
|
De receptioniste spreekt begrijpelijke taal |
|
|
|
|
|
De secretaresse spreekt begrijpelijke taal |
|
|
|
|
|
De informatie die ik krijg is in begrijpelijke taal geschreven |
|
|
|
|
|
Het kantoor heeft een professionele uitstraling |
|
|
|
|
|
De receptioniste is creatief in het vinden van een oplossing als dat nodig is |
|
|
|
|
|
De secretaresse is creatief in het vinden van een oplossing als dat nodig is |
|
|
|
|
|
Als ik een afspraak heb, word ik op de afgesproken tijd geholpen |
|
|
|
|
|
Als ik een afspraak heb die niet op tijd begint, wordt mij altijd verteld hoe lang het duurt voordat ik geholpen word |
|
|
|
|
|
Afspraken die ik met het kantoor maak, worden nagekomen |
|
|
|
|
|
Toelichting:
|
Het eerste contact met het kantoor |
|
||||
Ik heb voorlichtingsmateriaal over mijn soort zaak ontvangen |
|
|
|
|
|
Ik heb voorlichtingsmateriaal over de kosten gekregen |
|
|
|
|
|
Het voorlichtingsmateriaal dat ik heb gekregen bevatten voor mij relevante informatie |
|
|
|
|
|
De receptioniste gaf de door mij benodigde informatie |
|
|
|
|
|
De secretaresse gaf de door mij benodigde informatie |
|
|
|
|
|
Ik kreeg bij het maken van de eerste afspraak te horen welke papieren ik naar het intakegesprek mee moest nemen |
|
|
|
|
|
Ik kreeg bij het maken van de eerste afspraak voldoende informatie over de kosten die aan het inschakelen van een advocaat verbonden zijn |
|
|
|
|
|
De receptioniste nam tijdens het eerste contact voldoende tijd om mij te woord te staan |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de tijd die de secretaresse nam om mij te woord te staan |
|
|
|
|
|
Ik kreeg tijdens het eerste contact voldoende gelegenheid om mijn zaak uit te leggen |
|
|
|
|
|
Ik had tijdens het eerste contact voldoende mogelijkheid nadere informatie te vragen als mij iets niet meteen duidelijk was |
|
|
|
|
|
Het voorlichtingsmateriaal dat ik heb gekregen, is erg duidelijk |
|
|
|
|
|
Toelichting:
|
Het intakegesprek |
|
||||
Ik kon op korte termijn mijn eerste afspraak maken |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat heeft mij gevraagd wat mijn verwachtingen zijn |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat gaf helder aan wat zijn eerste inschatting is van mijn zaak |
|
|
|
|
|
Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de haalbaarheid van de zaak |
|
|
|
|
|
Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de voor- en nadelen van de te nemen stappen |
|
|
|
|
|
Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de risico’s van de te nemen stappen |
|
|
|
|
|
Ik ben geïnformeerd over de aanpak en de te volgen stappen in mijn zaak |
|
|
|
|
|
Ik ben geïnformeerd over de eventuele mogelijkheid tot deelname aan gefinancierde rechtshulp |
|
|
|
|
|
Ik ben geïnformeerd over de hoogte van de eigen bijdrage in geval van deelname aan gefinancierde rechtshulp |
|
|
|
|
|
Ik ben geïnformeerd over de bijkomende kosten (griffierecht, enz.) |
|
|
|
|
|
Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de totale kosten verbonden aan de behandeling van mijn zaak |
|
|
|
|
|
Ik ben voldoende geïnformeerd over de wijze van declareren |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat liet duidelijk weten wat ik van hem kan verwachten |
|
|
|
|
|
Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de verdere gang van zaken |
|
|
|
|
|
De tijdens het intakegesprek gemaakte afspraken zijn schriftelijk bevestigd |
|
|
|
|
|
De omschrijving van de aard en omvang van de opdracht zijn in de opdrachtbevestiging opgenomen |
|
|
|
|
|
De afgesproken werkzaamheden zijn beschreven in de opdrachtbevestiging |
|
|
|
|
|
De financiële consequenties voor mij zijn in de opdrachtbevestiging vastgelegd |
|
|
|
|
|
Ik werd vriendelijk te woord gestaan door mijn advocaat |
|
|
|
|
|
Ik kreeg in het intakegesprek voldoende gelegenheid bij mijn advocaat mijn verhaal te doen |
|
|
|
|
|
Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende gelegenheid om mijn zaak duidelijk uit te leggen |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat begreep goed wat ik wilde zeggen |
|
|
|
|
|
Ik had tijdens het intakegesprek voldoende mogelijkheid nadere informatie te vragen als mij iets niet meteen duidelijk was |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat sprak begrijpelijke taal |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat schetste duidelijk de mogelijke oplossingsrichtingen |
|
|
|
|
|
In de wachtruimte kan ik geen vertrouwelijke informatie horen |
|
|
|
|
|
Toelichting:
|
De behandeling van de zaak |
|
||||
Ik weet hoe ik mijn advocaat bereiken kan |
|
|
|
|
|
Ik weet wanneer ik mijn advocaat bereiken kan |
|
|
|
|
|
Ik word teruggebeld als ik daar om vraag |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat is telefonisch voldoende bereikbaar |
|
|
|
|
|
Als mijn advocaat niet bereikbaar is, vraagt de receptioniste of ik teruggebeld kan worden |
|
|
|
|
|
Als mijn advocaat niet bereikbaar is, neemt de receptioniste een boodschap aan |
|
|
|
|
|
Als mijn advocaat niet bereikbaar is, geeft de receptioniste aan wanneer mijn advocaat wel bereikbaar is |
|
|
|
|
|
Als mijn advocaat niet bereikbaar is, vraagt de secretaresse of ik teruggebeld kan worden |
|
|
|
|
|
Als mijn advocaat niet bereikbaar is, neemt de secretaresse een boodschap aan |
|
|
|
|
|
Als mijn advocaat niet bereikbaar is, geeft de secretaresse een tijd door waarop mijn advocaat wel bereikbaar is |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat is op de aangegeven tijden telefonisch goed bereikbaar |
|
|
|
|
|
Als ik word doorverbonden, hoef ik niet opnieuw mijn vraag te stellen |
|
|
|
|
|
Er is voldoende gelegenheid om mijn advocaat persoonlijk op zijn kantoor te spreken |
|
|
|
|
|
Ik kan op korte termijn een afspraak met mijn advocaat maken |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de informatie die ik van mijn advocaat over mijn zaak ontvang |
|
|
|
|
|
De brieven die ik van mijn advocaat ontvang geven de benodigde uitleg |
|
|
|
|
|
Ik ben gedurende de behandeling van mijn zaak voldoende geïnformeerd over onvoorziene ontwikkelingen |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat brengt mij op de hoogte van vertragingen in de gemaakte afspraken |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat brengt mij op de hoogte van wijzigingen in de gemaakte afspraken |
|
|
|
|
|
Ik word geïnformeerd over de voortgang in mijn zaak |
|
|
|
|
|
Ik word tijdens het verloop van de zaak op de hoogte gehouden van de door mij verschuldigde kosten |
|
|
|
|
|
Wijzigingen in de gemaakte ramingen zijn mij meegedeeld |
|
|
|
|
|
Gemaakte afspraken worden voldoende schriftelijk bevestigd |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat informeerde mij over de kosten verbonden aan het inschakelen van derden |
|
|
|
|
|
Mijn vragen worden serieus genomen door mijn advocaat |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat zet zich volledig in voor het behartigen van mijn belangen |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat is betrokken bij mijn zaak |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat heeft mij voldoende gesteund |
|
|
|
|
|
Mijn zaak is bij mijn advocaat in goede handen |
|
|
|
|
|
De brieven van mijn advocaat zijn begrijpelijk |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat houdt voldoende rekening met mijn wensen bij het zoeken naar een oplossing in mijn zaak |
|
|
|
|
|
Ik heb de indruk dat mijn advocaat mijn zaak deskundig behandelt |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat is creatief in het vinden van oplossingen |
|
|
|
|
|
Ik heb de indruk dat het kantoor mijn privacy waarborgt |
|
|
|
|
|
In het advocatenkantoor wordt zorgvuldig omgegaan met privacy gevoelige informatie |
|
|
|
|
|
Mijn persoonlijke gegevens zijn bij mijn advocaat in vertrouwde handen |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat komt de gemaakte afspraken na |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat is altijd goed voorbereid |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat kent mijn dossier goed |
|
|
|
|
|
Wanneer ik een afspraak met mijn advocaat maak, komt hij die tijdig na |
|
|
|
|
|
Mijn advocaat reageert vlot |
|
|
|
|
|
Ik krijg tijdig kopieën van de brieven die mijn advocaat schrijft |
|
|
|
|
|
Ik krijg tijdig kopieën van de brieven die mijn advocaat ontvangt |
|
|
|
|
|
Kopieën van brieven krijg ik direct toegestuurd |
|
|
|
|
|
Ik krijg tijdig kopieën van de correspondentie in mijn zaak |
|
|
|
|
|
Ik ontvang concepten tijdig, zodat ik voldoende tijd heb om te reageren |
|
|
|
|
|
De advocaat heeft mij het vonnis meteen opgestuurd |
|
|
|
|
|
Als mijn advocaat er niet is word ik door een waarnemer goed geadviseerd |
|
|
|
|
|
Bij afwezigheid van mijn advocaat is er voldoende waarneming |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de tijd die de waarnemend advocaat neemt om mij te woord te staan |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de begrijpelijke taal die de waarnemend advocaat spreekt |
|
|
|
|
|
De waarnemend advocaat begrijpt goed wat ik wil zeggen |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de belangstelling die de waarnemend advocaat voor mijn zaak toont |
|
|
|
|
|
De waarnemend advocaat neemt mijn vragen serieus |
|
|
|
|
|
De waarnemend advocaat komt goed voorbereid naar een zitting |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de deskundigheid van de waarnemend advocaat |
|
|
|
|
|
De waarnemend advocaat is creatief in het vinden van oplossingen |
|
|
|
|
|
De waarnemend advocaat toont betrokkenheid bij mijn zaak |
|
|
|
|
|
Toelichting:
|
De afsluiting |
|
||||
Ik ben geïnformeerd over het sluiten van mijn dossier |
|
|
|
|
|
Ik ontving na afsluiting van de zaak een einddeclaratie |
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden over de specificatie van de door de advocaat gedeclareerde kosten |
|
|
|
|
|
Mij is gevraagd of ik mijn persoonlijke stukken terug wilde krijgen |
|
|
|
|
|
Ik kon aan het einde van de zaak de benodigde informatie van mijn advocaat verkrijgen |
|
|
|
|
|
De advocaat nam mijn vragen over de einddeclaratie serieus |
|
|
|
|
|
De opbouw van de declaratie was mij duidelijk |
|
|
|
|
|
Er werd gedeclareerd zoals was afgesproken |
|
|
|
|
|
De uitkomst van de zaak komt overeen met de inschatting die door mijn advocaat was gemaakt |
|
|
|
|
|
De bijstand van mijn advocaat heeft mij iets opgeleverd |
|
|
|
|
|
De tijdens het eerste gesprek met de advocaat gegeven informatie over de kosten komt overeen met de kosten die ik heb moeten betalen |
|
|
|
|
|
Ik vind het plezierig na de afloop van de zaak een afsluitend gesprek over de geleverde diensten te kunnen hebben |
|
|
|
|
|
Als zich alsnog in de zaak een probleem voordoet, neem ik contact op met mijn advocaat |
|
|
|
|
|
Ik zal mijn advocaat aan anderen aanraden |
|
|
|
|
|
Ik ben geïnformeerd over het sluiten van mijn dossier |
|
|
|
|
|
Ik ontving na afsluiting van de zaak een einddeclaratie |
|
|
|
|
|
Toelichting:
|
Hebt u nog ideeën over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Wij zouden het op prijs stellen wanneer u uw suggesties of ideeën hieronder vermeldt.
Graag ontvangen wij de door u ingevulde vragenlijst zo spoedig mogelijk retour. U kunt het formulier op ons kantoor afgeven of terugsturen in de bijgaande antwoord-envelop.