Foutmelding

  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor in include_once() (regel 3492 van /home/advocatenkantoorkloppenburg.nl/www/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor in require_once() (regel 113 van /home/advocatenkantoorkloppenburg.nl/www/sites/all/modules/ctools/ctools.module).
  • The answer you entered for the CAPTCHA was not correct.

Klanttevredenheid

Klantevredenheid

Algemeen

Zeer mee eens

Mee eens

Mee oneens

Zeer mee oneens

N.v.t.

Het kantoor is makkelijk te bereiken per openbaar vervoer 

 

 

 

 

 

Het kantoor is makkelijk te bereiken per auto 

 

 

 

 

 

De wachtruimte ziet er netjes uit 

 

 

 

 

 

Het kantoor is open op de aangegeven tijden

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de snelheid waarmee ik aan de balie geholpen word 

 

 

 

 

 

Ik kan het kantoor altijd telefonisch bereiken tijdens kantooruren 

 

 

 

 

 

Het is duidelijk op welke tijden het kantoor telefonisch bereikbaar is 

 

 

 

 

 

Het kantoor is op de aangegeven tijden telefonisch goed bereikbaar 

 

 

 

 

 

De telefoon wordt snel opgenomen 

 

 

 

 

 

Ik word aan de telefoon snel geholpen

 

 

 

 

 

De wachttijden aan de telefoon zijn kort 

 

 

 

 

 

Ik word teruggebeld als dat is toegezegd 

 

 

 

 

 

Berichten die ik via antwoordapparaat of voicemail achterlaat worden verwerkt 

 

 

 

 

 

Het kantoor is goed georganiseerd 

 

 

 

 

 

Ik ben geïnformeerd over de klachtenregeling van het kantoor 

 

 

 

 

 

Ik word vriendelijk te woord gestaan door de receptioniste

 

 

 

 

 

De receptioniste neemt voldoende tijd om mij te woord te staan 

 

 

 

 

 

De antwoorden van de receptioniste wekken vertrouwen 

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de manier waarop ik door de secretaresse te woord word gestaan 

 

 

 

 

 

De receptioniste spreekt begrijpelijke taal 

 

 

 

 

 

De secretaresse spreekt begrijpelijke taal 

 

 

 

 

 

De informatie die ik krijg is in begrijpelijke taal geschreven 

 

 

 

 

 

Het kantoor heeft een professionele uitstraling 

 

 

 

 

 

De receptioniste is creatief in het vinden van een oplossing als dat nodig is 

 

 

 

 

 

De secretaresse is creatief in het vinden van een oplossing als dat nodig is

 

 

 

 

 

Als ik een afspraak heb, word ik op de afgesproken tijd geholpen

 

 

 

 

 

Als ik een afspraak heb die niet op tijd begint, wordt mij altijd verteld hoe lang het duurt voordat ik geholpen word 

 

 

 

 

 

Afspraken die ik met het kantoor maak, worden nagekomen 

 

 

 

 

 

Toelichting:

 

  

Het eerste contact met het kantoor

 

Ik heb voorlichtingsmateriaal over mijn soort zaak ontvangen 

 

 

 

 

 

Ik heb voorlichtingsmateriaal over de kosten gekregen 

 

 

 

 

 

Het voorlichtingsmateriaal dat ik heb gekregen bevatten voor mij relevante informatie 

 

 

 

 

 

De receptioniste gaf de door mij benodigde informatie 

 

 

 

 

 

De secretaresse gaf de door mij benodigde informatie 

 

 

 

 

 

Ik kreeg bij het maken van de eerste afspraak te horen welke papieren ik naar het intakegesprek mee moest nemen 

 

 

 

 

 

Ik kreeg bij het maken van de eerste afspraak voldoende informatie over de kosten die aan het inschakelen van een advocaat verbonden zijn 

 

 

 

 

 

De receptioniste nam tijdens het eerste contact voldoende tijd om mij te woord te staan 

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de tijd die de secretaresse nam om mij te woord te staan 

 

 

 

 

 

Ik kreeg tijdens het eerste contact voldoende gelegenheid om mijn zaak uit te leggen 

 

 

 

 

 

Ik had tijdens het eerste contact voldoende mogelijkheid nadere informatie te vragen als mij iets niet meteen duidelijk was 

 

 

 

 

 

Het voorlichtingsmateriaal dat ik heb gekregen, is erg duidelijk

 

 

 

 

 

Toelichting:

 

  

Het intakegesprek

 

Ik kon op korte termijn mijn eerste afspraak maken 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat heeft mij gevraagd wat mijn verwachtingen zijn 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat gaf helder aan wat zijn eerste inschatting is van mijn zaak 

 

 

 

 

 

Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de haalbaarheid van de zaak 

 

 

 

 

 

Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de voor- en nadelen van de te nemen stappen 

 

 

 

 

 

Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de risico’s van de te nemen stappen 

 

 

 

 

 

Ik ben geïnformeerd over de aanpak en de te volgen stappen in mijn zaak 

 

 

 

 

 

Ik ben geïnformeerd over de eventuele mogelijkheid tot deelname aan gefinancierde rechtshulp 

 

 

 

 

 

Ik ben geïnformeerd over de hoogte van de eigen bijdrage in geval van deelname aan gefinancierde rechtshulp 

 

 

 

 

 

Ik ben geïnformeerd over de bijkomende kosten (griffierecht, enz.) 

 

 

 

 

 

Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de totale kosten verbonden aan de behandeling van mijn zaak 

 

 

 

 

 

Ik ben voldoende geïnformeerd over de wijze van declareren 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat liet duidelijk weten wat ik van hem kan verwachten 

 

 

 

 

 

Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende informatie over de verdere gang van zaken 

 

 

 

 

 

De tijdens het intakegesprek gemaakte afspraken zijn schriftelijk bevestigd 

 

 

 

 

 

De omschrijving van de aard en omvang van de opdracht zijn in de opdrachtbevestiging opgenomen 

 

 

 

 

 

De afgesproken werkzaamheden zijn beschreven in de opdrachtbevestiging 

 

 

 

 

 

De financiële consequenties voor mij zijn in de opdrachtbevestiging vastgelegd 

 

 

 

 

 

Ik werd vriendelijk te woord gestaan door mijn advocaat 

 

 

 

 

 

Ik kreeg in het intakegesprek voldoende gelegenheid bij mijn advocaat mijn verhaal te doen 

 

 

 

 

 

Ik kreeg tijdens het intakegesprek voldoende gelegenheid om mijn zaak duidelijk uit te leggen

 

 

 

 

 

Mijn advocaat begreep goed wat ik wilde zeggen 

 

 

 

 

 

Ik had tijdens het intakegesprek voldoende mogelijkheid nadere informatie te vragen als mij iets niet meteen duidelijk was 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat sprak begrijpelijke taal 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat schetste duidelijk de mogelijke oplossingsrichtingen 

 

 

 

 

 

In de wachtruimte kan ik geen vertrouwelijke informatie horen

 

 

 

 

 

Toelichting:

 

  

De behandeling van de zaak

 

Ik weet hoe ik mijn advocaat bereiken kan 

 

 

 

 

 

Ik weet wanneer ik mijn advocaat bereiken kan 

 

 

 

 

 

Ik word teruggebeld als ik daar om vraag 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat is telefonisch voldoende bereikbaar 

 

 

 

 

 

Als mijn advocaat niet bereikbaar is, vraagt de receptioniste of ik teruggebeld kan worden 

 

 

 

 

 

Als mijn advocaat niet bereikbaar is, neemt de receptioniste een boodschap aan 

 

 

 

 

 

Als mijn advocaat niet bereikbaar is, geeft de receptioniste aan wanneer mijn advocaat wel bereikbaar is 

 

 

 

 

 

Als mijn advocaat niet bereikbaar is, vraagt de secretaresse of ik teruggebeld kan worden 

 

 

 

 

 

Als mijn advocaat niet bereikbaar is, neemt de secretaresse een boodschap aan 

 

 

 

 

 

Als mijn advocaat niet bereikbaar is, geeft de secretaresse een tijd door waarop mijn advocaat wel bereikbaar is 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat is op de aangegeven tijden telefonisch goed bereikbaar 

 

 

 

 

 

Als ik word doorverbonden, hoef ik niet opnieuw mijn vraag te stellen 

 

 

 

 

 

Er is voldoende gelegenheid om mijn advocaat persoonlijk op zijn kantoor te spreken 

 

 

 

 

 

Ik kan op korte termijn een afspraak met mijn advocaat maken 

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de informatie die ik van mijn advocaat over mijn zaak ontvang 

 

 

 

 

 

De brieven die ik van mijn advocaat ontvang geven de benodigde uitleg 

 

 

 

 

 

Ik ben gedurende de behandeling van mijn zaak voldoende geïnformeerd over onvoorziene ontwikkelingen 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat brengt mij op de hoogte van vertragingen in de gemaakte afspraken 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat brengt mij op de hoogte van wijzigingen in de gemaakte afspraken 

 

 

 

 

 

Ik word geïnformeerd over de voortgang in mijn zaak 

 

 

 

 

 

Ik word tijdens het verloop van de zaak op de hoogte gehouden van de door mij verschuldigde kosten 

 

 

 

 

 

Wijzigingen in de gemaakte ramingen zijn mij meegedeeld 

 

 

 

 

 

Gemaakte afspraken worden voldoende schriftelijk bevestigd 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat informeerde mij over de kosten verbonden aan het inschakelen van derden 

 

 

 

 

 

Mijn vragen worden serieus genomen door mijn advocaat 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat zet zich volledig in voor het behartigen van mijn belangen 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat is betrokken bij mijn zaak 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat heeft mij voldoende gesteund 

 

 

 

 

 

Mijn zaak is bij mijn advocaat in goede handen 

 

 

 

 

 

De brieven van mijn advocaat zijn begrijpelijk 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat houdt voldoende rekening met mijn wensen bij het zoeken naar een oplossing in mijn zaak 

 

 

 

 

 

Ik heb de indruk dat mijn advocaat mijn zaak deskundig behandelt 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat is creatief in het vinden van oplossingen 

 

 

 

 

 

Ik heb de indruk dat het kantoor mijn privacy waarborgt 

 

 

 

 

 

In het advocatenkantoor wordt zorgvuldig omgegaan met privacy gevoelige informatie 

 

 

 

 

 

Mijn persoonlijke gegevens zijn bij mijn advocaat in vertrouwde handen 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat komt de gemaakte afspraken na 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat is altijd goed voorbereid 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat kent mijn dossier goed 

 

 

 

 

 

Wanneer ik een afspraak met mijn advocaat maak, komt hij die tijdig na 

 

 

 

 

 

Mijn advocaat reageert vlot 

 

 

 

 

 

Ik krijg tijdig kopieën van de brieven die mijn advocaat schrijft 

 

 

 

 

 

Ik krijg tijdig kopieën van de brieven die mijn advocaat ontvangt 

 

 

 

 

 

Kopieën van brieven krijg ik direct toegestuurd 

 

 

 

 

 

Ik krijg tijdig kopieën van de correspondentie in mijn zaak 

 

 

 

 

 

Ik ontvang concepten tijdig, zodat ik voldoende tijd heb om te reageren 

 

 

 

 

 

De advocaat heeft mij het vonnis meteen opgestuurd 

 

 

 

 

 

Als mijn advocaat er niet is word ik door een waarnemer goed geadviseerd 

 

 

 

 

 

Bij afwezigheid van mijn advocaat is er voldoende waarneming 

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de tijd die de waarnemend advocaat neemt om mij te woord te staan 

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de begrijpelijke taal die de waarnemend advocaat spreekt 

 

 

 

 

 

De waarnemend advocaat begrijpt goed wat ik wil zeggen 

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de belangstelling die de waarnemend advocaat voor mijn zaak toont 

 

 

 

 

 

De waarnemend advocaat neemt mijn vragen serieus 

 

 

 

 

 

De waarnemend advocaat komt goed voorbereid naar een zitting 

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de deskundigheid van de waarnemend advocaat 

 

 

 

 

 

De waarnemend advocaat is creatief in het vinden van oplossingen 

 

 

 

 

 

De waarnemend advocaat toont betrokkenheid bij mijn zaak

 

 

 

 

 

Toelichting:

 

  

De afsluiting

 

Ik ben geïnformeerd over het sluiten van mijn dossier 

 

 

 

 

 

Ik ontving na afsluiting van de zaak een einddeclaratie 

 

 

 

 

 

Ik ben tevreden over de specificatie van de door de advocaat gedeclareerde kosten 

 

 

 

 

 

Mij is gevraagd of ik mijn persoonlijke stukken terug wilde krijgen 

 

 

 

 

 

Ik kon aan het einde van de zaak de benodigde informatie van mijn advocaat verkrijgen 

 

 

 

 

 

De advocaat nam mijn vragen over de einddeclaratie serieus 

 

 

 

 

 

De opbouw van de declaratie was mij duidelijk 

 

 

 

 

 

Er werd gedeclareerd zoals was afgesproken 

 

 

 

 

 

De uitkomst van de zaak komt overeen met de inschatting die door mijn advocaat was gemaakt 

 

 

 

 

 

De bijstand van mijn advocaat heeft mij iets opgeleverd 

 

 

 

 

 

De tijdens het eerste gesprek met de advocaat gegeven informatie over de kosten komt overeen met de kosten die ik heb moeten betalen 

 

 

 

 

 

Ik vind het plezierig na de afloop van de zaak een afsluitend gesprek over de geleverde diensten te kunnen hebben 

 

 

 

 

 

Als zich alsnog in de zaak een probleem voordoet, neem ik contact op met mijn advocaat 

 

 

 

 

 

Ik zal mijn advocaat aan anderen aanraden

 

 

 

 

 

Ik ben geïnformeerd over het sluiten van mijn dossier 

 

 

 

 

 

Ik ontving na afsluiting van de zaak een einddeclaratie 

 

 

 

 

 

Toelichting:

 

Hebt u nog ideeën over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Wij zouden het op prijs stellen wanneer u uw suggesties of ideeën hieronder vermeldt.

Graag ontvangen wij de door u ingevulde vragenlijst zo spoedig mogelijk retour. U kunt het formulier op ons kantoor afgeven of terugsturen in de bijgaande antwoord-envelop.